Gods Will Fall - DLC Part 1
Wyspa bogów została podbita, a Twój klan wojowników wywalczył sobie zwycięstwo, wyrywając ludzkość z rąk bogów. Teraz szeregi bezwzględnych bogów zasiliło przebudzenie się nowego zła w pakiecie „Valley of the Dormant Gods, część 1” – pierwszym z trzech dodatków DLC do gry Gods Will Fall. Zasiadający na swym tronie na szczycie gór Yaltogguth pilnie obserwował, jak Twoi nieustraszeni wojownicy wypierają jego pobratymców z tej krainy. Zapuść się do jego królestwa wraz ze swoimi dzielnymi wojownikami i powitaj nową klasę bohatera. Wyposażony w zabójcze rękawice awanturnik jest doskonale przygotowany do przedzierania się przez hordy nowych sługusów, z którymi będzie musiał zmierzyć się Twój klan. Część 1 zawiera: – Nowe królestwo: górskie tereny we władaniu Yaltoggutha, boga oczu, którego musisz pokonać. – Nowego bohatera: awanturnika wyposażonego w rękawice. – Trzy nowe przedmioty: krwawy mech, kościany wstrząs oraz barwy wojenne. – Trzy nowe umiejętności: Zwinny Wojownik, Impet Wojny i Mistrz Parowania. – Strój wojownika: nowe szaty dla Twojego klanu. Posiadacze wersji Valiant Edition gry Gods Will Fall otrzymają automatyczną aktualizację z pakietem „Valley of the Dormant Gods, część 1”.