Goat Simulator 3 - Pre Udder Edition
Pilgor wróciła! Zamów wydanie cyfrowe Digital Downgrade Edition i dostaniesz wymiontoszoną preorderową niespodziankę w grze. Zbierz stado i patataj na spotkanie przygody w Goat Simulator 3. Czeka na ciebie nowiuteńkie, totalnie realistyczne, sandboksowe doświadczenie farmowe! Wskocz znów w buty... ehm... kopyta ukochanej bohaterki. O tak – znów działamy! Czas skoczyć po nowe meeedale, bo teraz Pilgor ma nowych kozich towarzyszy. Do gry lokalnej lub w online'owym koopie możesz zaprosić 3 znajomych i razem możecie siać pożogę, grać w minigry i w sumie to nawet przestać się kolegować. Przygotuj się na wymionujące akcje. Liż, taranuj i rozwalaj wszystko na swojej drodze, gnając przez nowy otwarty świat w grze, którą uznajemy za największą stratę czasu od kiedy powstał Goat Simulator! Nie nauczymy cię grać (dostaniesz tylko samouczek), ale pozwolimy Ci stać się najwspanialszą koza na świecie. NAJWAŻNIEJSZE CECHY: - Możesz być kozą - Z 3 znajomych wspólnie możecie być kozami, grając lokalnie lub w koopie online - Powaga – jest tyle kóz, że starczy dla wszystkich. Kozy można przebierać w zmyślne ubranka. Dla każdego coś koziego! - Kozę możesz zapakować w coś dziwacznego, np. w papier toaletowy albo podstawkę pod herbatę. A załóż jej nawet plecak rakietowy! Co nas to obchodzi! - Tym razem do pracy zatrudniliśmy ludzi, którzy wcześniej zrobili inne gry i to oni zajmą się treściami, wydarzeniami, eNPCami, fizyką, efektami statusów, przedmiotami, easter eggami, kłamstwami, zdradami, złamanymi sercami - Mamy też minigry. Dużo. Bardzo dużo. (7 to bardzo dużo, nie?) - Jaki musical? - Możesz być Keanu Ree... (żartello – sprawdzam, czy czytasz) - Ale możesz być złotą rybką (powaga) INFORMACJA: Goat Simulator 3 to bardzo durna gra. Czy dzięki niej zintegrujesz się ze stadem? Pewnie nie. Więc lepiej naucz się czegoś o kozach od Davida Attenborough.