Gigantozaur: Dino Kart
Ścigaj się wokół Kredalii w prehistorycznych mistrzostwach kartingowych dla nawet 4 graczy w każdym wieku, w których kierować możesz swoimi ulubionymi dinoprzyjaciółmi, a nawet natknąć się na tajemniczego Gigantozaura we własnej osobie! Ta wyścigowa przygoda pełna jest niesamowitych przeszkód i pomocnych znajdziek występujących jedynie w krainie dinozaurów. Omijaj niebezpieczeństwa takie jak erupcje gorącej lawy z Góry Zapomnienia albo poczuj moc osławionego ryku Gigantozaura. Przebijaj się rzez peleton, używając specjalnych zdolności, które zapewnią ci skrót lub odrzutowe doładowanie... albo sposób na pozbycie się rywali. Na każdy poziom umiejętności znajdzie się styl gry, między innymi dzięki automatycznemu sterowaniu gokartem i czytaniu tekstu na ekranie przez ankylozaura Mazu. 15 tras i 8 postaci do wyboru tworzy cały świat dinozaurowych wyścigów, który tylko czeka na odkrycie. Zbierz więc całą rodzinę na szybką i emocjonującą imprezę, prawie tak wielką jak apetyt Gigantozaura!