Zdobądź pakiet inspirowany Unidadem! Zdominuj wrogów dzięki ekskluzywnemu mundurowi tej jednostki. Czas zaatakować obozy Unidadu w ich własnym stroju! Odblokujesz także unikalny RKM w barwach tego oddziału, wyposażony w kolimator Russian Red Dot i większy magazynek.