Znaczna część kokainy Santa Blanki jest przemycana nieznaną trasą z Peru. Urocza meksykańska bizneswoman, La Cabra, to twój cel priorytetowy. Znajdź informacje, które pozwolą ci ją wyeliminować, i zlikwiduj peruwiański łącznik. - Zlikwiduj powiązania Santa Blanki z peruwiańskimi kartelami, wykonując 3 ekskluzywne misje na boliwijskich wyżynach. - Zdobądź 7 naszywek, by skompletować zestaw wyposażenia. - Odblokuj 3 wzmocnienia PD, które pomogą ci zwiększyć liczbę zdobywanych PD.