Znaczna część kokainy Santa Blanki jest przemycana nieznaną trasą z Peru. Urocza meksykańska bizneswoman, La Cabra, to twój cel priorytetowy. Znajdź informacje, które pozwolą ci ją wyeliminować, i zlikwiduj peruwiański łącznik. Zlikwiduj powiązania Santa Blanki z peruwiańskimi kartelami, wykonując 3 ekskluzywne misje na boliwijskich wyżynach.