Zdobądź nowe narzędzia i odnów swoją stację benzynową. Zmieniaj ściany, drzwi, okna i przemeblowuj ją do woli. Twórz własną sztukę, która dorówna dziełom Dennisa. Chcesz zmienić magazyn lub warsztat? Teraz możesz to zrobić. A to dopiero początek.