Gas Station Simulator Gas Station Simulator polega na renowacji, rozbudowie i prowadzeniu stacji benzynowej, która położona jest wzdłuż autostrady, pośrodku pustyni. Swoboda wyboru i wielorakie podejścia do prowadzenia biznesu i radzenia sobie z presją to kluczowe elementy tej gry. Kup opuszczoną stację benzynową znajdującą się na środku pustyni i przywróć jej dawną świetność. Pozbądź się gruzu i połamanych mebli, napraw ściany, pomaluj i dekoruj to miejsce według własnych upodobań. Tylko nie wydawaj od razu całej gotówki na dekoracje, pamiętaj, że kupiłeś stację benzynową. Napraw sprzęt, kup to, czego nie można naprawić, co pozwoli na obsługę klientów oraz dalsze remonty i ulepszenia. Can Touch This DLC Przebudowuj i przestawiaj! Weź sprawy w swoje ręce – prawie dosłownie. Przy pomocy swojego nowego, niezawodnego młotka zrobisz remont, o jakim wcześniej ci się nie śniło. Odnawiaj ściany do woli, zmieniając ich funkcje i wygląd według własnego uznania. Zdecyduj, gdzie umieścić kosze na śmieci lub gdzie przenieść kasę. Pokieruj swoimi klientami tak, by ustawiali się w uporządkowaną kolejkę i nie zajmowali zbyt wiele miejsca. Czas wynieść personalizację wnętrz na zupełnie nowy poziom. Maluj i sprejuj! Nie musisz już dłużej wpatrywać się w puste płótno! Chwyć puszkę ze sprejem i zostaw swój ślad na każdej powierzchni. Dzięki regulowanej skali i obrotowi możesz wysprejować wszystko, od dużych murali po drobne akcenty ukryte gdzieś w zakamarkach twojej stacji. Łącz ze sobą wzory, tworząc jeszcze bardziej wyrafinowane i złożone dzieła sztuki. A gdy tylko uznasz, że zaczyna ci brakować szablonów, w okolicy możesz ich znaleźć i odblokować o wiele więcej! Magazyn i warsztat Czy kiedykolwiek wydawało ci się, że twojej stacji czegoś brakuje? Że jej styl pozostawia nieco do życzenia, jeśli spojrzeć dalej niż główny budynek? Nie martw się, mamy na to radę! Stoły, biurka, banery i światła – wszystkie te modyfikacje kupisz teraz w swoim magazynie i warsztacie! Udekoruj cały teren swojej stacji, by prezentowała się jak należy. Spraw, by ten nieoszlifowany diament zalśnił jak prawdziwy brylant. Miejsce na imprezę, przedmioty kolekcjonerskie, wzrost popularności i lody, aby rozgrzać wszystkich! Niech impreza się rozpocznie Nie ma nic lepszego niż nocna impreza na odludziu. Kiedy normalny ruch klientów maleje, może to być kolejne źródło dochodu do rozważenia. Stwórz świetne miejsce na imprezy, które przyciągnie ludzi, zaoferuj im interesujące produkty i zaspokój ich potrzeby. Im bardziej udane będą twoje imprezy i im bardziej zadowoleni będą uczestnicy, tym więcej zarobisz pieniędzy i tym większa będzie impreza.