Game Of Crone
Pomożesz zbiegłym więźniom inkwizycji przetrwać w dziczy, dostarczając im wszystkiego, czego będą potrzebowali. Rozbudujesz ich obóz, by zmienić go w umocnioną osadę i ochronić przed ogniem i mieczem tych, którzy powierzyli ci swoje życie. Odkryjesz też tajemnicę diabolicznej gry, która przerodziła się w Wielki Wybuch i ponownie ściągnęła nad świat widmo prastarej klątwy.