FS22: Zetor 25 K (PC)
Odpal silnik i poczuj atmosferę europejskiej tradycji rolniczej: Traktor Zetor Z-25 K napędzany czterosuwowym, dwucylindrowym silnikiem diesla przywodzi na myśl minioną erę uprawy pól. Model opracowany przez czeską firmę Zetor w latach 1950–1960 został wiernie odwzorowany w grze Farming Simulator 22. Dzięki niemu Twoje gospodarstwo nabierze bardziej tradycyjnego charakteru.