FS22 - Fendt 900 Vario Black Beauty (PC)
Potężny, piękny i w czarnym kolorze: Zdobądź traktor Fendt 900 Vario Black Beauty w grze Farming Simulator 22, by z gracją poruszać się po drogach i polach w swoim gospodarstwie. Silnik o mocy nawet 415 koni mechanicznych oraz wyjątkowa konstrukcja modeli Fendt Vario sprawiają, że maszyny te świetnie sprawdzą się w każdym zadaniu.