Frog Detective: The Entire Mystery
Jesteś detektywem... a także żabą. Czas rozwiązać 3 ekscytujące zagadki! Wciel się w drugiego najlepszego detektywa na świecie i szukaj wskazówek, przesłuchuj zwariowanych świadków oraz przyglądaj się przedmiotom przez lupę. Są marudy, które twierdzą, że lupa jest bezużyteczna, ale co oni tam wiedzą. Pierwsza sprawa, The Haunted Island, to historia leniwca, który od tygodni nawiedzany jest przez tajemniczego, trudnego do wytropienia ducha. Nie pomaga zatrudnienie zespołu duchologów, zagadka pozostaje nierozwiązana. Na szczęście dla egzotycznego leniwca, a na nieszczęście dla męczącego ducha, Żabi Detektyw przybywa na ratunek! The Haunted Island to pierwsza gra w tej nagradzanej serii, krótka historia, która zapoczątkowała międzynarodową obsesję na punkcie świata Frog Detective. W drugiej sprawie, The Case of the Invisible Wizard, udajemy się wraz z detektywem do Warlock Woods, gdzie zniszczona została parada na cześć nowego sąsiada. Miasto jest w ruinie, a sąsiad tajemniczo zaginął. Czy Żabi Detektyw odkryje prawdę? Miejmy nadzieję, w przeciwnym wypadku ta gra będzie dość rozczarowująca. Ekscytujący finał serii, Corruption at Cowboy County, opowiada o tym, jak nasz detektyw sprzymierza się z policjantem znanym jako Lobster Cop, by rozwiązać zagadkę miasta bez szeryfa. Jednak nie wszystko jest takie, jak się wydaje. Zaskakująco proste rozwiązanie prowadzi do diabelskiego spisku. Może faktycznie doszło do przestępstwa... Ta ostatnia sprawa pełna jest zwrotów akcji i stanowi prawdziwy list miłosny do fanów serii Frog Detective. Frog Detective: The Entire Mystery to dowcipny kryminał dla całej rodziny. Rozwiązuj zagadki samodzielnie lub zaproś do zabawy przyjaciół, by czytać dialogi razem z nimi. Czy uda ci się rozwiązać sprawę?