Four Kings Casino: Starter Podwójnej Stawki
Kasyno Czterech Króli - Starter Podwójnej Stawki Ten Starter Podwójnej Stawki udzieli Ci dodatkowych bonusów, aby twoje doświadczenia w Naszym kasynie były jeszcze lepsze! Starter zawiera: - 150,000 Żetonów - Kurtkę Założycieli Gry - Odznakę Podwójnej Stawki Żetony są walutą w Naszej grze, których możesz używać aby zagrać w dowolną grę w Naszym kasynie. Dodatkowa odzież oraz Odznaka Podwójnej Stawki będą natychmiast dostępne w Menu Edycji Postaci. Niech każdy wie, kto tu jest zapalonym hazardzistą!