Four Kings Casino: Paczka 50,000 Żetonów
Walutą w Naszej grze są żetony. Możesz używać ich, aby grać w swoje ulubione gry, takie jak Poker, Blackjack, Ruletka, Kości, Bakarat, Sloty, Bingo i wiele, wiele więcej! Graj by zdobywać PD, które możesz wykorzystać do wielu opcji edycji swojej postaci.