Four Kings Casino: Instant VIP Pack
Połóż swoje karty na stole z Natychmiastowym pakietem VIP The Four Kings Casino. Ten pakiet zawiera: - 2 500 000 chipsów - Natychmiastowy dostęp VIP Zakup tego pakietu zapewni natychmiastowy dostęp VIP i premie za bieżący miesiąc plus jeden dodatkowy miesiąc. Będziesz musiał utrzymać swój status VIP poza okresem premiowania, aby nadal otrzymywać bonusy statusowe i dostęp do Pokoju VIP. Żetony są naszą walutą w grze, którą możesz wykorzystać do gry w kasynie na poziomie gry. Nasza sala VIP to prawdziwie ekskluzywna strefa podwyższonego poziomu, która obejmuje zarówno Bakarat i Single Deck Blackjack - oba dostępne tylko w VIP. Gra z elitą Czterech Królów już dziś!