Forza Horizon 5: European Automotive Car Pack
Rozgrzej silniki – trzy kraje Starego Kontynentu z dumą prezentują swoje nowe cudeńka w europejskim pakiecie samochodów. Kolekcja zawiera samochody Mercedes-Benz AMG Hammer (kombi) z 1987 roku, Bentley Continental GT (kabriolet) z 2021 roku, Automobili Pininfarina Battista z 2020 roku i Jaguar XE SV Project 8 z 2019 roku. Szykuj się na ekscytującą jazdę!