Forza Horizon 5 Członkostwo VIP
Członkostwo VIP w forza Horizon 5 oferuje ekskluzywne nagrody, które dają twojej grze impuls i wyróżniają się na Festiwalu Horizon. VIP-y otrzymują 3 ekskluzywne samochody Forza Edition, Crown Flair, Vanity Items, Emote i Car Horn, prezent Player House, 2x nagrody za wyścig kredytowy, cotygodniowe bonusowe super wheelspins i wiele innych. Członkostwo VIP można kupić osobno i jest dołączone do premium edition i premium Add-Ons bundle. Zostań VIP już dziś!