Forza Horizon 5: Chinese Lucky Stars Car Pack
Przywitaj Księżycowy Nowy Rok za kierownicą czterech pojazdów, które pojawią się na Festiwalu Horizon w pakiecie samochodów „Chińskie szczęśliwe gwiazdy”. Rozkoszuj się jazdą trzema ikonami chińskiej motoryzacji, w tym modelem Lynk & Co 05+ z roku 2022, MG Cyberster z roku 2023, Wuling Hongguang Mini EV z roku 2022 i samochodem o wyjątkowej historii w tym kraju, czyli Volkswagenem Santaną z roku 2012.