Forspoken Demo
Doświadcz części Forspoken i zanurz się w świecie fabularnej gry akcji dzięki wersji demo. Wkrocz do Wodnego Ogrodu w Avoalet i przemierzaj przepastny krajobraz Athii przy pomocy magicznego parkouru. Wykonaj 5 głównych celów i poznaj okrężne drogi, aby pomóc Frey w powrocie do domu. Walcz ze zdradzieckimi wrogami, korzystając z bogatego arsenału magii ofensywnej i magii wsparcia. Światowa premiera Forspoken wyznaczona jest na 24 stycznia 2023 roku. *Niektóre elementy wersji demo Forspoken mogą się różnić od tych,które znajdą się w pełnej wersji gry. *Przypominamy, że postępy dokonane w wersji demo nie zostaną przeniesione do pełnej wersji gry.