Forestry - The Simulation
Symulator Forestry przenosi cię do lasu! Przejmij zadania zawodowego drwala i ciesz się pracą wśród drzew! Zarządzaj wielkimi maszynami (kombajnami, ciężarówkami, traktorami i dźwigami), powalaj drzewa, organizuj wycinkę i przeczesuj las. Sprzedawaj drewno i inne produkty, zarabiaj kasę i rozwijaj swoją firmę. Im lepszy jesteś w utrzymaniu lasu, dbasz o gatunki drzew, a także o profesjonalne i oszczędne wykorzystanie maszyn, tym więcej pieniędzy dostajesz na zakup nowych urządzeń i wyposażenia!