Ford Shelby GT500
Poczuj adrenalinę i zasiądź za kierownicą prawdziwego potwora. Shelby GT500 to specjalna wersja Forda Mustanga o mocy ponad 800 KM. To niezwykłe auto stworzono dla potężnych osiągów i wyjątkowej jazdy. ZAMÓW TERAZ W PRZEDSPRZEDAŻY, a otrzymasz wczesny dostęp do legendarnego Forda Shelby GT500.