"Floating Object of Memories" Costume for Flammi
Flammi kibicuje Yumii, mając na głowie opaskę! Dodaje kostium „Floating Object of Memories” dla Flammi. Uwaga! W późniejszym terminie ta zawartość może trafić do sprzedaży lub zostać udostępniona za darmo. Kostiumy stają się dostępne po odblokowaniu budynku bazy (base building) i rozmieszczeniu garderoby (Dressing Room). Ten kostium wchodzi w skład „Atelier Yumia - Aladiss Investigation Preparation Set”. Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.