Zestaw zawiera dwa znane z turniejów jeziora: Seminole i Jordan. Podążaj śladami wielu słynnych wędkarzy, którym udało się tu znaleźć, a następnie złap bassy trofea potrzebne do osiągnięcia sukcesu w tych łowiskach. Lake Seminole znajduje się w stanie Georgia, na granicy z Florydą. Posiada idealny klimat, który sprzyja rozwojowi bassów wielkogębowych. Rekordowy osobnik ważył 7,4 kg. To piękne łowisko zawiera również długonose przekraczające 13 kg oraz sumiki kanałowe sięgające 20 kg. Lake Jordan znajduje się w hrabstwie Chatham w stanie Karolina Północna. Jest to sztuczny zbiornik retencyjny. Idylliczny krajobraz tego miejsca jest nieco mylący, ponieważ złapanie tu największych ryb wymaga sporo wysiłku. Bassy wielkogębowe osiągają wagę ponad 7 kg oraz sumiki kanałowe ważące dobre 18 kg. Są tu wyspy do zwiedzenia i przeszkody do pokonania pod postacią pni drzew i podwodnych struktur. Wyzwanie jest wielkie, ale nagroda jeszcze większa.