Talon Fishery jest uosobieniem angielskiego kompleksu do łowienia dla przyjemności i oferuje cztery jeziora w jednym miejscu. Każde z nich zawiera własne zasoby ryb o różnych gatunkach i pozwala doskonalić umiejętności łowienie ze spławikiem. Wszystkie cztery jeziora mają pokaźnych rozmiarów ryby, takie jak: sumy, leszcze, liny, płocie i wzdręgi. W głównym, centralnym jeziorze można znaleźć karpie ważące ponad 13,6 kg. Będziesz potrzebować wszystkich swoich umiejętności, a także finezji, aby precyzyjnie zarzucać wędkę, a następnie nie dać rybie uciec za wysepki, mostki i przejścia, które wypełniają ten kompleks. Oprócz czterech różnych jezior do zbadania, Talon Fishery pozwoli ci podbić trzy turnieje dla jednego gracza i trzy wydarzenia w trybie kariery, a także zdobyć pięć nowych osiągnięć.