Pakiet ten zawiera zarówno Lough Kerr, jak i Talon Fishery. Lough Kerr to idealnie uformowane miejsce historyczne w Irlandii. Jest odwiedzane przez najlepszych wędkarzy w Europie, którzy polują na znajdujące się tu nieuchwytne rekordowe ryby, jak na przykład „Banshee”, która osiągnęła niesamowitą wagę 9,5 kg. Jezioro to zawiera też niezłych rozmiarów karpie, liny, płocie i wzdręgi. Talon Fishery jest uosobieniem kompleksu do łowienia dla przyjemności i oferuje cztery jeziora w jednym miejscu. Każde z nich zawiera własne zasoby ryb o różnych gatunkach i pozwala doskonalić umiejętności łowienie ze spławikiem. Będziesz potrzebować wszystkich swoich umiejętności, a także finezji, aby precyzyjnie zarzucać wędkę, a następnie nie dać rybie uciec za wysepki, mostki i przejścia, które wypełniają ten kompleks. Łowiska te pozwalają podbić trzy turnieje dla jednego gracza i trzy wydarzenia w trybie kariery, a także zdobyć pięć nowych osiągnięć.