Lago del mundo (inaczej Jezioro świata) to obiekt wędkarski mający reputację doskonałego celu podróży dla wędkarzy, znajdujący się w zatopionym w upalnym słońcu regionie Andaluzji w południowej Hiszpanii. To mierzące ponad 1000 akrów jezioro oferuje możliwość połowu na stacjonarnych stanowiskach, jak i sposobność wykorzystania łodzi hybrydowej Haichou do łowienia na otwartych wodach. Podczas łowienia z wędkarskich stanowisk, jakie znajdują się dookoła jeziora, będziesz mieć szansę na łapanie wielkich sumów, które osiągają tutaj do 90 kilogramów, i karpi dochodzących do około 31 kg. Uruchomienie łodzi hybrydowej pozwoli ci na eksploracje tego rozległego jeziora i możliwość zapolowania na czarnego bassa wielkogębowego, szczupaka, sandacza lub okonia. Lago del mundo oferuje ci możliwość wypróbowania zróżnicowanych metod połowu, jak i różnorodność gatunków ryb, których rozmiary zaspokoją ambicje każdego wędkarza!