Jezioro Bestii to liczący 7 hektarów akwen w polskich górach. To malownicze leśne jezioro jest specjalistycznym obiektem zamieszkałym przez drapieżniki i słynącym z monstrualnych okazów, w tym szczupaków przekraczających 22,68 kg, sandaczy o wadze do 9,1 kg i sumów dochodzących do 38,55 kg. Dobry sprzęt i cierpliwość są niezbędne, by schwytać jednego z tych potworów. Złowienie okazu życia jest w zasięgu możliwości – tylko uważaj na zęby, kiedy będziesz już trzymał swoje trofeum! To nie wszystko, co ten obiekt ma do zaoferowania. Jest tu także spora liczba ryb niełososiowatych, w tym karpie przekraczające 22,7 kg, leszcze, liny, płocie, wzdręgi i okonie. Obiekt ten oferuje 13 różnych gatunków do złowienia oraz 25 ryb trofeów do wyśledzenia i schwytania, co oznacza, że jeśli chcesz zostać mistrzem jeziora, musisz wykazać się umiejętnościami i wszechstronnością.