Zawiera 2 niesamowite łowiska – historyczne Wraysbury 1 South oraz Gillhams Fishing Resort. Wraysbury to historyczne łowisko. Znajdował się w nim słynny karp Mary, który został tu wiernie odtworzony wraz z innymi słynnymi mieszkańcami, takimi jak Mary’s Mate i Cluster. To oszałamiające jezioro kryje mnóstwo wyzwań i elementów do zbadania. Znajduje się w nim jakieś 500 karpi (sazan, lustrzeń i duch), w tym ważąca ponad 25 kilo Mary. Można tam również łowić szczupaki, liny i płocie, a także 25 różnych ryb trofeum. Gillhams to raj dla wędkarzy znajdujący się prowincji Krabi w Tajlandii. Ten dom wczasowy jest marzeniem wielu wędkarzy, a to z powodu egzotycznych gatunków z Ameryki Południowej i Azji, które pływają w tutejszych bogatych wodach. Ma tylko 5 hektarów, ale zawiera 5 nowych gatunków: arapaimę, karpia syjamskiego, suma czerwonoogonowy, pangaza i paku czarnopłetwego. Każdy osiąga oszałamiającą wagę – a arapaima przekracza czasem 250 kilogramów!