FINAL FANTASY XV: EPISODE IGNIS
Dynamiczne bitwy i kilka zakończeń - poznaj nieopowiedziane dotąd wydarzenia z jednej z najbardziej dramatycznych części FINAL FANTASY XV. Historia opowiadana jest z perspektywy sojusznika Noctisa, Ignisa. Miasto Altissia legło w gruzach, a Ignis musi zmierzyć się z Niflheim Empire, aby ochronić Noctisa za wszelką cenę. Do Ignisa dołącza Ravus, wysoki dowódca cesarstwa, który koniecznie chce ocalić swoją siostrę, Lunafreyę.