Fights in Tight Spaces: Complete Edition
(Fights in Tight Spaces + DLC) W czasach, gdy działalność szpiegowska polega głównie na studiowaniu danych przez zespoły analityków, w walce z różnego rodzaju organizacjami przestępczymi funkcjonującymi poza obszarem komunikacji elektronicznej Sekcja Jedenaście stosuje bardziej „bezpośrednie” sposoby. Wkracza do gry, gdy metody pozostałych służb wywiadowczych okażą się nieskuteczne. Jesteś agentem Sekcji Jedenaście, a twoim zadaniem jest skuteczna eliminacja zagrożeń… czyli głównie rozbijanie głów rozmaitym przestępcom. Gra jest mieszanką rozgrywki karcianej, taktyki turowej oraz niesamowitych sekwencji animowanych walk osadzonych w klasycznej filmowej scenerii. Naucz się tworzyć odpowiednie układy, wykorzystuj okazje i stosuj właściwe ustawienia, aby za wszelką cenę pokonać swoich wrogów. Wybieraj spośród ponad 200 kart i zbuduj talię dopasowaną do twojego stylu gry oraz przeciwników. Zmierz się z losowymi zdarzeniami, zdobywaj ulepszenia (albo obrażenia) i dokonuj kluczowych wyborów w zakresie przygotowania swojego agenta do kolejnych walk.