FIA European Truck Racing Championship Indianapolis Motor Speedway Track
Powstały w 1909 roku Indianapolis Motor Speedway to najważniejszy obiekt wyścigowy w Stanach Zjednoczonych i drugi najstarszy tor na świecie, wybudowany specjalnie na potrzeby wyścigów samochodowych. Może pomieścić ponad 400 000 widzów i stanowi doskonałą arenę legendarnych rywalizacji w sportach motorowych. W przypadku serii ETRC tor Indianapolis idealnie nadaje się do pokazania pełni mocy ciężarówek.