Female Custom Lu Lingqi Set
To produkt dodatkowy. Ważne: dostępny do 28 lutego 2022. ■Zawartość: W żeńskich Custom Parts dodano Lu Lingqi do następujących typów pancerza. Bottom Type / Helmet Type / Chest Type / Arm Type / Leg Type ■Jak używać: W Edit Mode kliknij Female w Gender, a następnie wybierz elementy Bottom Types w odpowiednim typie. Uwaga: niektóre z tych elementów mogą być dostępne w sprzedaży osobno w późniejszym terminie.