Farming Simulator 19 - John Deere XUV865M Gator DLC
Zwiększ funkcjonalność gry Farming Simulator 19 dzięki zawartości do pobrania: John Deere XUV865M Gator, dającej dostęp do tego unikatowego pojazdu. Ten pakiet DLC dostępny jest tylko w ramach przepustki sezonowej i edycji Premium. Po pobraniu dodatkowe treści będą dostępne w sklepie w grze. Upewnij się, że dysponujesz odpowiednimi środkami w walucie gry, by je nabyć.