Ten pakiet zawiera zestaw wyposażenia Blood Dragon, broń AJM9 i Kobracon, pojazd Egzekutor Omega, wisiorek na broń KillStar, kieł do wynajęcia K-9000 i chibi „Blood Dragon” do pojazdu.