Far Cry 3: PAKIET DELUXE DLC
Zaznaj więcej szaleństwa dzięki Pakietowi Deluxe Far Cry 3. Zawiera on 6 misji dla pojedynczego gracza, 4 rzadkie zwierzęta do upolowania, łuk i rakietnicę dla trybu wieloosobowego i wiele innych elementów znanych z wydanych już: Małpich figli, Zaginionej wyprawy, pakietów Warrior i Predator.