Fantastic Quests and Where to Find Them
SWIAT MOZE CZEKAC! MASZ POBOCZNE ZOBOWIAZANIA DO WYKONANIA! Ratowanie swiata to klopot, zwlaszcza jesli robisz to za darmo! Zrób sobie przerwe i pomóz nieznajomym, aby zdobyc niesamowite lupy! TO JEST DROGA BOHATERA! Odblokuj niedorzeczne kostiumy, magiczne pierscienie, glosne maszyny do zbierania zasobów i farmy potworów. Wszystko, co musisz zrobic, to pomóc czterem dziwnym nieznajomym. Podazaj za przeczuciami wyroczni i pomóz jej rozwiazac jej problemy finansowe. Znajdz przekletych jubilerów i ukoj ich ból, urzadzajac ich dom. Poskladaj strzaskana pamiec slynnego geologa i odkryj jego przeszlosc! TEN ROZSZERZENIE MA: - 6 nowych zbroi, - 10 nowych nakryc glowy, - 5 nowych przedmiotów uzytkowych, - 3 nowe bronie, - 19 nowych magicznych pierscieni, - 13 nowych maszyn zdolnych do automatycznego gromadzenia zasobów, - 10 spawnerów potworów, do przywolywania i walki z potworami kiedy tylko chcesz, - 3 nowe wyspy.