FANTASIAN Neo Dimension
Ojciec serii FINAL FANTASY, Hironobu Sakaguchi, i uznany kompozytor, Nobuo Uematsu, wracają, by stworzyć oryginalną opowieść RPG. Mechteria – śmiertelnie niebezpieczna mechaniczna infekcja, która pozbawia ludzi emocji i życia – powoli pochłania cały świat. Główny bohater, Leo, budzi się z tylko jednym wspomnieniem w krainie opanowanej przez roboty. Ludzki świat zagrożony przez mechterię... Świat maszyn pełen tajemnic... Oraz nieznany wymiar leżący gdzieś poza nimi oboma. Używając specjalnego urządzenia, Leo musi wyruszyć w międzywymiarową podróż, aby odzyskać swoje utracone wspomnienia i ocalić świat przed mechteriową infekcją. ■ Dodatek przedsprzedażowy Zamów grę w przedsprzedaży już teraz, aby otrzymać następujący przedmiot w grze. ・Klejnot – „Vibran Secret Stone” Vibran Secret Stone to klejnot zwiększający ilość doświadczenia zdobywanego w walce przez postać, która z niego korzysta. *Przedmiot zostanie dodany wyłącznie do zamówień przedpremierowych. Zamówienia dokonane po premierze gry nie będą zawierały tego przedmiotu. *Zamówienia przedpremierowe można składać do 4 grudnia 2024 r. *Aby odebrać przedmiot w grze niezbędny jest dostęp do internetu. *Przedmiot zostanie automatycznie dodany do menu „Equipment” po uruchomieniu gry. *Przedmiot można też zdobyć w trakcie rozgrywki. *W późniejszym terminie przedmiot może być sprzedawany lub dystrybuowany.