Faeria - Chronicles of Gagana
Faeria: Chronicles of Gagana wprowadza 40 ZUPEŁNIE NOWYCH kart do Twojej kolekcji. Cesarz Kaios został pokonany, a Oversky zostało uratowane. Zwycięstwo jest jednak krótkotrwałe, ponieważ z powodu pogarszającego się klimatu potężne wiatry rozszalały się na całym świecie. W poszukiwaniu nowego rozwiązania, które zapobiegłoby zbliżającemu się kataklizmowi, załoga Gagany wyrusza w nieznane. Na swojej drodze napotkają nowe cywilizacje, kontynenty i stworzenia… a ostatecznie Skarby Gagany. Znajduj i zbieraj nowe potężne Karty Skarbów, którymi możesz grać również w trybie Pandora. Odkrywaj karty obejmujące tematy eksploracji i odkryć. W Chronicles of Gagana wprowadzono zupełnie nowy podtyp — Mecha. Mecha są rasą rozumnych maszyn, które załoga z Gagany spotka na swojej drodze. Chronicles of Gagana zawiera nowe tło pola bitwy lub nabrzeża, przedstawiające stolicę rasy Mecha — Heartforge. Dodatkowo, jeśli natychmiast kupisz ten dodatek, w nagrodę otrzymasz unikatowy awatar, Kulę, Studnię oraz kartę z powrotem do kolekcji!