Fable III Industrial Knight Outfit
Marzysz o tym, aby zostać cyborgiem z ery zaawansowanej technologii? Teraz możesz przynajmniej tak wyglądać. Strój składa się z hełmu, karwaszy, butów, rękawic i zbroi. Przedmioty te zostaną dodane do podarunków w Sanktuarium i udostępnione w momencie odblokowania ubiorów w fabule.