Fable III Free Soldier Outfit
Wstąp do armii Bowerstone i załóż ten wspaniały mundur. Albion cię potrzebuje! Strój składa się z butów, kapelusza, bluzy i spodni. Te przedmioty zostaną umieszczone w kolejce prezentów w Sanktuarium. Ten pakiet zawiera także dane niezbędne do gry w trybie współpracy z graczami, którzy posiadają dodatek Fable III — Warownia Zdrajcy.