Fable III Free Game Content
Przeprowadzenie rewolucji nie jest prostą sprawą. Na szczęście mamy coś, co może Ci pomóc. Zmyl przeciwników za pomocą stroju górala lub góralki i odpowiednich tatuaży. Stań do walki z przygotowaną miksturą Przywoływania Stworów lub Spowolnienia Czasu. Jest nawet mikstura, która zmieni psa w setera irlandzkiego. Przedmioty te zostaną dodane do podarunków w Sanktuarium i udostępnione w momencie ich odblokowania w fabule.