Zamieszkaj w chacie myśliwskiej, pięknym domku w śnieżnej Dolinie Mistpeak. Wyrusz na misję Klątwa Silverpines i odszukaj potężną, wyjątkową broń. Ubierz się jak mieszkaniec Aurory. I zmień rasę swojego psa na boksera za pomocą mikstury magicznej!