Evil Dead: The Game - Ash Williams S-Mart Employee Outfit
Nazywam się Ash. Dział gospodarstwa domowego. Pokaż Złu, że nie żartujesz – z pomocą gromowładnego kija i szerokiego uśmiechu we wspaniałym stroju S-Mart dla Asha.