Evil Dead: The Game - Ash Williams Gallant Knight Outfit
Jeśli chcesz komuś urządzić jesień średniowiecza, lepiej odpowiednio się ubierz. Wystrój Asha w szaty mężnego rycerza, aby stanąć przeciw palantom, umarlakom i innym, którzy proszą się o lanie.