Evil Dead The Game - Army of Darkness Medieval Bundle
Z okazji wydania aktualizacji Army of Darkness do gry Evil Dead: The Game mamy dla Was Średniowieczny pakiet Army of Darkness Medieval Bundle zawierający nowe stroje dla Lorda Arthura i Henry'ego the Reda oraz złoty motyw dla Evil Asha i jego pomagierów. Zawartość pakietu Medieval Bundle: - Szkocki strój dla Reda - Strój bitewny dla Lorda Arthura Stylowo odziej Ocalałych dzięki pakietowi przebrań Gilded Attire dla armii Demona Nekromancji (w tym dla Evil Asha) oraz otrzymaj nowy obraz jump scare Krzykacza dla Demona Nekromancji.