Europa Universalis IV: Japan History Lessons
Dzięki temu pakietowi wykładów Isaaca Meyera, gospodarza popularnego podcastu History of Japan, dowiesz się więcej o Japonii epoki nowożytnej. Zbiór trzydziestu pięciu lekcji obejmuje kluczowe momenty z japońskiej historii oraz jej symbole w odniesieniu do czasów gry Europa Universalis IV. Lekcje dostępne za pośrednictwem odtwarzacza muzycznego w grze są doskonałym punktem wyjścia do pogłębiania wiedzy o świecie Europa Universalis IV — czasach, w których Japonia przekształciła się z krainy zwaśnionych daimyo w naród zjednoczony pod rządami jednego wodza. Tematy wykładów obejmują historie głównych japońskich klanów tej epoki, ważne dla rozwoju Japonii daty, symbole narodowe i monumenty Japonii oraz historię jej dyplomacji na przestrzeni tej epoki.