Europa Universalis IV: Digital Extreme Edition Upgrade Pack
Czujesz, że coś tracisz, nie mając gry Europa Universalis IV w wydaniu Digital Extreme? Teraz masz okazję to zmienić! Ulepszenie Europa Universalis IV: Digital Extreme Upgrade zawiera: Pakiet Europa Universalis IV: The Stars and Crescent Pack Pakiet z wydarzeniami Stars and Crescent oferuje nowe możliwości muzułmańskim władcom w grze Europa Universalis IV. Złożony z 70 nowych ilustracji zestaw nadaje wydarzeniom odpowiednią atmosferę i kontekst. Szereg nowych wydarzeń oraz związków przyczynowo-skutkowych opracowanych z myślą o muzułmańskich władcach dodatkowo pogłębia rozgrywkę. Pakiet jednostek Europa Universalis IV: The Horsemen of the Crescent Unit Pack Przedkładająca szybkość i zwrotność ponad ciężkie opancerzenie kawaleria muzułmańskiego świata przez stulecia stanowiła jedno z najwyższych osiągnięć sztuki wojennej. Pakiet jednostek The Horsemen of the Crescent Unit Pack – zawierający łącznie 12 unikalnych modeli kawaleryjskich Imperium Osmańskiego, Mameluków oraz Persów – wzbogaca szatę graficzną gry Europa Universalis IV. Pakiet muzyczny Europa Universalis IV: The Conquest of Constantinopole Music Pack Inspirowany oblężeniem Konstantynopola pakiet muzyki Europa Universalis IV: The Conquest of Constantinopole Music Pack dodaje do ścieżki dźwiękowej gry Europa Universalis IV trzy nowe kompozycje. Autorem trzech nowych utworów zawierających w sumie ponad 10 minut mistrzowsko skomponowanej muzyki jest utalentowany Andreas Waldetoft, twórca ścieżek dźwiękowych do wielu wcześniejszych gier studia Paradox takich jak Crusader Kings II, Hearts of Iron III oraz Victora II. Europa Universalis IV: American Dream Europa Universalis IV: American Dream zawiera 50 nowych, wyjątkowych wydarzeń, 10 tematycznych ilustracji wydarzeń, a także szereg nowych modeli jednostek dla Stanów Zjednoczonych Ameryki. Pakiet jednostek Europa Universalis IV: The 100 Years War Unit Pack Pakiet jednostek The 100 Years War Unit Pack wprowadza do gry Europa Universalis IV szereg nowych, wyjątkowych modeli jednostek dla wojujących narodów. W pakiecie znajduje się 11 modeli piechoty dla Anglii, Francji, Szkocji, Burgundii i wielu innych zwaśnionych państw. Zawartość do pobrania Europa Universalis IV: The Purple Phoenix Zawartość do pobrania pt. Europa Universalis IV: The Purple Phoenix to nowe unikalne wydarzenia, nowe tematyczne ilustracje wydarzeń, a także szereg nowych modeli jednostek dla Cesarstwa Bizantyńskiego.