Escape Academy: Escape from the Past
Odwiedź Escape Academy z przeszłości w Escape from the Past! To prequelowe rozszerzenie (będące częścią Escape Academy Season Pass) daje graczom kontrolę nad Sandrą Solange i Eel Barnes na samym początku ich nauki w Akademii! Po wstrząsającym „wypadku”, do którego doszło na imprezie sportowej Akademii, a który prawie doprowadził do śmierci dyrektora Horatio Windsora, mężczyzna nabiera pewności, że jeden z członków jego wydziału usiłuje GO ZAMORDOWAĆ! Przekonany, że morderca widzi i słyszy wszytko, Horatio werbuje Sandrę i Eel jako tajnych agentów i prosi ich o przyjrzenie się każdemu z podejrzanych nauczycieli. Ponieważ dochodzi do kolejnych „wypadków, gracze muszą z powodzeniem przemieszczać się między pięcioma nowymi pomieszczeniami (i przetrwać!), jednocześnie łącząc wskazówki ze sobą, aby odkryć tożsamość niedoszłego zabójcy. To gra detektywistyczna w świecie Escape Academy!