Escape Academy: Escape From Anti-Escape Island
Po przetrwaniu burzliwego pierwszego roku w Akademii przyszła pora na zasłużone wakacje. Gdy jednak dochodzi do zestrzelenia odrzutowca nad niezbadaną wyspą, relaks przeradza się w chaos w tym osobliwym DLC Escape Academy! Escape from Anti-Escape Island zawiera 5 nowych poziomów escape roomów, atrakcyjną nową opowieść i więcej oryginalnych utworów od doseone.