Enlisted - M8A1 GMC Squad
W skład pakietu wchodzą: - Czołg premium M8A1 GMC. - Drużyna premium składająca się z 4 czołgistów poziomu 4. - 200 szt. złota M8A1 GMC to eksperymentalna haubica samobieżna do zwalczania czołgów opracowana w okresie II wojny światowej. Cechą charakterystyczną tej konstrukcji jest umieszczona na podwoziu czołgu M8 Scott armata M3 kalibru 75 mm, umożliwiająca ostrzał na znaczną odległość celów zarówno żywych, jak i opancerzonych. Uzbrojenie uzupełnia karabin maszynowy M2HB kalibru 12,7 mm i zasilające go 1000 nabojów, jakie przewoził czołg. Testy na poligonie w szkockim Aberdeen wykazały, że mimo zastosowania większej armaty czołg wyróżnia się doskonałymi osiągami pod względem hamowania i przyspieszania oraz dużą zwrotnością i stabilnością. Konstrukcja nie doczekała się jednak szerokiego wykorzystania z racji na zwiększony odrzut i dyskomfort załogi spowodowany przez powiększoną komorę zamkową armaty. Załoga czołgu składa się z 4 członków.